TASUTA KOHALETOIMETUS ALATES 70 EUR-IST * KOHALETOIMETUS 1 PÄEVA JOOKSUL * KAUBA SAAB TÄNA VILNIUSEST JÄRELE KÄTTE * 14-PÄEVANE TAGASTUSGARANTII

OSTA NATULIN MAGAMISKOTT JA SAA TEINE NATULIN MAGAMISKOTT 20% SOODUSTUSEGA

SMARTNATULINO

OST-REEGLID - KAUPADE MÜÜK

Kaupade ostmise ja müümise reeglid veebipoes Babybaby.lt

I PEATÜKK

Üldsätted

  1. Kontseptsioonid:
  2. Müüja – elektroonikapood www.babybaby.lt, mida haldab Leedu ettevõte - MB "Profiteka", mis on seaduslikult registreeritud ja tegutseb Leedu Vabariigis, juriidilise isiku kood 304953974, registreeritud asukoha aadress - Eitminų 18-6, Vilnius, LT-12145.
  3. www.babybaby.lt – elektroonikapood, mis asub aadressil Babybaby.lt.
  4. Ostja – 1) teovõimeline füüsiline isik, st täisealiseks saanud isik, kelle teovõimet ei ole kohtumäärusega piiratud; 2) neljateist- kuni kaheksateistaastane alaealine, kellel on vanemate või eestkostjate nõusolek, välja arvatud juhul, kui ta on teovõimetu; 3) juriidiline isik; 4) kõigi eespool nimetatud isikute nõuetekohaselt volitatud esindajad.
  5. Pooled – Ostja ja Müüja koos.
  6. Müüja partner – juriidiline isik: 1) müüb kaupu või osutab teenuseid Babybaby.lt-s, samuti juriidiline isik, keda kasutatakse Ostja tellimuse täitmiseks; 2) kellega viiakse läbi ühiseid reklaame või projekte Babybaby.lt-s, selle juriidilise isiku veebisaitidel või mis tahes meediakanalites, kus kirjeldatakse või kuulutatakse välja Babybaby.lt ja selle juriidilise isiku reklaame või projekte.
  7. Isikuandmed – igasugune teave füüsilise isiku – andmesubjekti – kohta, kelle identiteet on teada või mida saab otseselt või kaudselt kindlaks teha isikukoodi või ühe või mitme isiku füüsilisele, füsioloogilisele, psühholoogilisele, majanduslikule, kultuurilisele või sotsiaalsele identiteedile omase teguri abil.
  8. Reeglid – käesolevad "Babybaby.lt veebipoes kaupade ostmise ja müümise reeglid".
  9. Konto – Ostja registreerimise tulemus Babybaby.lt keskkonnas, mille tulemusel luuakse konto, mis salvestab tema isikuandmeid ja tellimuste ajalugu.
  10. Isikuandmete kaitse eeskirjad – Babybaby.lt isikuandmete kaitse eeskirjad, mis sätestavad Babybaby.lt kasutamisel isikuandmete kogumise, kogumise, töötlemise ja säilitamise põhireeglid.
  11. Üldsätted:
  12. Ostja kinnitab reegleid nendega tutvudes ja märkides linnukese avalduse „Olen tutvunud Babybaby.lt veebipoes kaupade ostmise ja müümise reeglitega ning nõustun nendega“ kõrvale. Selliselt kinnitatud reeglid on Pooltele siduv juriidiline dokument, mis kehtestab Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, kauba ostmise ja selle eest tasumise tingimused, kauba kohaletoimetamise ja tagastamise korra, poolte vastutuse ning muud Babybaby.lt-s kaupade ostmise ja müümisega seotud tingimused.
  13. Ostja kinnitab Babybaby.lt konto loomisel reeglid esmasel registreerimisel. Kui Ostja kinnitab reeglid esmasel registreerimisel (konto loomisel), sõlmitakse Ostja ja Müüja vahel pikaajaline ostu-müügileping. Esmasel registreerimisel kinnitatud reeglid kehtivad kõigile Ostja ostudele kuni uuendatud reeglite avaldamiseni. Teave reeglite uuenduste kohta on esitatud Babybaby.lt veebisaidil.
  14. Ainult Ostjatel, nagu on määratletud Eeskirjade punktis 1.3, on õigus Babybaby.lt-st kaupu osta. Eeskirjadega nõustudes ja isikuandmete kaitse eeskirjadega tutvudes kinnitab Ostja, et tal on õigus Babybaby.lt-st kaupu osta.
  15. Vajadusel või Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud asjaoludel on Müüjal õigus reegleid muuta, parandada või täiendada.
  16. Kui Müüjal on õigus või kohustus edastada Ostjale teavet või dokumente e-posti teel, vastutab Ostja kõigil juhtudel Müüjale oma kehtiva e-posti aadressi edastamise eest.

II PEATÜKK

Lepingu sõlmimise hetk

  1. Kauba tellimuse esitamiseks loetakse ostu-müügi õigussuhte tekkimise hetke, olenemata sellest, kas tellimus esitatakse pärast registreerimist (konto loomist) või registreerimata Babybaby.lt-s.
  2. Kauba tellimisel peab Ostja esitama Müüja poolt ette nähtud asjakohastel infoväljadel oma isikuandmed vastavalt privaatsuspoliitikale, mis on vajalikud tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks.
  3. Kui Ostja, olles valinud ostetava toote või teenuse ja loonud ostukorvi, on läbinud kõik tellimuse etapid, millest viimane on makseviisi valik ja kinnitamine, loetakse Müüja ja Ostja vahel tekkinud ostu-müügi õigussuhe ning sõlmitud ostu-müügileping.

KOLMAS PEATÜKK
Ostja ja Müüja õigused ja kohustused

  1. Ostjal on õigus osta kaupu ja tellida teenuseid Babybaby.lt käesolevate reeglitega kehtestatud korras. Müüja partnerite pakutavate kaupade, mis on tähistatud märgiga "Partneri toode", või Müüja partnerite osutatavate teenuste tellimisel võivad Ostjale kohalduda Müüja partnerite kehtestatud kaupade või teenuste osutamise tingimused, millele viidatakse Ostjale enne selliste kaupade või teenuste tellimist.
  2. Ostjal on õigus tellimus tühistada käesolevates reeglites sätestatud korras.
  3. Ostjal on õigus lepingust taganeda käesolevates Eeskirjades sätestatud korras.
  4. Ostjal on õigus ostetud kaup ümber vahetada või tagastada vastavalt Eeskirjadega kehtestatud korrale.
  5. Ostjal on ka muud õigused, mis on sätestatud käesolevates Eeskirjades, isikuandmete kaitse määrustes ja Leedu Vabariigi õigusaktides.
  6. Babybaby.lt kasutamisel peab Ostja täitma oma kohustusi, järgima käesolevaid reegleid, isikuandmete kaitse reegleid, muid Babybaby.lt poolt selgelt määratletud tingimusi ning mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte.
  7. Ostja peab tellitud kauba või teenuse eest tasuma ja selle vastu võtma käesolevates eeskirjades sätestatud korras. Kui Ostja on valinud kauba kättesaamise viisiks Kauba kättesaamiskeskuse, peab ta selle valitud Kauba kättesaamiskeskusest kätte saama eeskirjades sätestatud tähtaegade jooksul.
  8. Müüjal on õigus muuta, peatada või lõpetada teatud Babybaby.lt funktsioonide või nende osade toimimine, samuti muuta Babybaby.lt elementide paigutust.
  9. Müüjal on õigus Babybaby.lt tegevus peatada või lõpetada. Sellisel juhul viiakse kõik vastuvõetud ja kinnitatud Ostja tellimused lõpule ning uusi tellimusi vastu ei võeta.
  10. Teenuste osutamise tingimuste olulise muutumise korral (nt turutingimuste, õigusaktide jms muutused) on Müüjal õigus muuta Babybaby.lt pakutavate teenuste ulatust või osutamise viisi, peatada või lõpetada teenuste või nende osa osutamine, võtta teenuste või nende osa eest tasu. Kui Ostja väljendab mittenõustumist, tühistatakse tema tellimus.
  11. Kui Ostja üritab kahjustada Babybaby.lt tööd, veebisaidi turvalisust ja stabiilsust või ei täida oma kohustusi, on Müüjal õigus viivitamata ja ette teatamata piirata või peatada Ostja võimalus Babybaby.lt-d kasutada või erandjuhtudel Ostja Konto sulgeda.
  12. Müüjal on õigus Ostja tellimus ette teatamata tühistada, kui Müüja ei võta Ostjaga ühendust 2 (kahe) tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist või kui Ostja ei esita Müüjale nõutud teavet Müüja määratud tähtaja jooksul või kui Ostja ei anna Müüjale nõusolekut oma isikuandmete kontrollimiseks.
  13. Müüjal on ka muud õigused, mis on sätestatud käesolevates Eeskirjades, Isikuandmete Kaitse Eeskirjades ja muudes Leedu Vabariigi õigusaktides.
  14. Müüja kohustub pakkuma Ostjale võimalust kasutada Babybaby.lt pakutavaid teenuseid käesolevates Eeskirjades ja muudes lt dokumentides sätestatud tingimustel.
  15. Müüja kohustub esitama Ostjale Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku artiklis 6.2287 sätestatud teabe selgel ja arusaadaval viisil.
  16. Enne tellimuse esitamist teavitage Ostjat tellimuse täitmiseks oluliste lt-funktsioonide peatamisest või lõpetamisest. Babybaby.lt-le teabe edastamist peetakse nõuetekohaseks teavitamiseks. Pärast seda, kui Müüja on Ostja tellimuse juba vastu võtnud, teavitatakse Ostjat käesoleva tellimuse täitmiseks oluliste Babybaby.lt-funktsioonide peatamisest või lõpetamisest Ostja poolt määratud kontaktandmete kaudu (telefoni, SMS-i või e-posti teel).
  17. Müüja kohustub Eeskirjades sätestatud tingimustel tarnima Ostja tellitud kauba ja vastu võtma Ostja tagastatud kauba.
  18. Kui Müüjal ei ole oluliste asjaolude tõttu võimalik tellitud kaupa Ostjale tarnida, kohustub ta pakkuma Ostjale analoogset või võimalikult sarnast toodet. Kui Ostja keeldub analoogse või sarnasena pakutud toodet vastu võtmast, kohustub Müüja Ostjale tasutud raha tagastama 2 (kahe) tööpäeva jooksul, kui ettemaks tehti, ja igal juhul tellimuse tühistama.
  19. Kui Müüja ei nõustu Ostja nõuetega, on ta kohustatud andma Tarbijale üksikasjaliku ja põhjendatud kirjaliku või elektroonilise vastuse hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Ostja taotluse kättesaamise kuupäevast, välja arvatud juhul, kui Leedu Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktides on sätestatud teisiti.

IV PEATÜKK

Toodete hinnad, maksetingimused ja -protseduurid

  1. Ostja saab tellitud kauba eest tasuda elektroonilise pangalingi kaudu.
  2. Kui Müüja on kauba eest tasumise kätte saanud, kinnitatakse kauba tellimus ja tarneaeg hakkab lugema.
  3. Eeskirjade kinnitamisega nõustub Ostja, et kauba ostudokumendid - käibemaksuarved - esitatakse elektrooniliselt Ostja registreerimisvormis määratud e-posti aadressile.
  4. Kauba hind ei saa pärast Müüja poolt tellimuse kinnitamist muutuda, välja arvatud juhtudel, kui kauba hind on muutunud infosüsteemide tehnilise vea, ilmsete (veataoliste) vigade parandamise või muude Müüja kontrolli alt väljuvate objektiivsete ja oluliste põhjuste tõttu (kui on olemas tõendid nende põhjuste toetuseks). Kui Ostja sellisel juhul ei nõustu kauba ostmisega uue hinnaga, võib Ostja tellimuse tühistada, teavitades sellest Müüjat 2 (kahe) tööpäeva jooksul. Kui tellimus tühistatakse käesolevas punktis sätestatud korras, tagastatakse kõik Ostja poolt tasutud summad.

IV PEATÜKK

Kauba kohaletoimetamine

  1. Kauba tellimisel saab Ostja valida ühe kättetoimetamisviisidest.
  2. Kojuveo või muu asukoha valimisel kohustub Ostja esitama täpse aadressi. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta ja kaup toimetatakse Ostja määratud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale nõudeid kauba valele isikule toimetamise eest.
  3. Müüja toimetab kauba Ostjale kauba kirjeldustes täpsustatud tähtaegade kohaselt. Need tähtajad on esialgsed ega kehti juhtudel, kui Müüjal puudub vajalik kaup laos ning Ostjat teavitatakse tema tellitud kauba puudusest. Käesolevate reeglite kinnitamisega nõustub Ostja, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute, Müüjast sõltumatute asjaolude tõttu. Sellisel juhul kohustub Müüja Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ja kokku leppima kauba kohaletoimetamise tingimused ja muud tingimused. Kui Müüja ei toimeta kaupa määratud tähtaja jooksul kohale ja Pooled ei lepi kokku kauba kohaletoimetamise täiendavas tähtajas, võib Ostja kasutada reeglites sätestatud õigust kauba või teenuse ostu-müügilepingust taganeda.
  4. Müüja vabastatakse vastutusest tarnetähtaegade rikkumise eest, kui kaupa ei toimetata Ostjale kohale või toimetatakse kohale hilinenult Müüjast sõltumatute kolmandate isikute süü või Ostjast sõltumatute asjaolude tõttu.
  5. Kauba Ostjale üleandmisel peab Ostja koos Müüja või tema volitatud esindajaga kontrollima saadetise ja kauba(de) seisukorda ning allkirjastama saadetise üleandmise/vastuvõtmise dokumendi. Pärast Ostja poolt saadetise üleandmise/vastuvõtmise dokumendi allkirjastamist loetakse, et kaup on üle antud nõuetekohases seisukorras, puuduvad kahjustused, mis ei ole tingitud tootmisdefektist, ja toote(te) konfiguratsioonis puuduvad erinevused (mida on võimalik kindlaks teha kauba välise kontrolli käigus). Kui Ostja märkab, et tarnitud kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), kaup(ad) on kahjustatud ja/või kaup(ad) on ebaõige konfiguratsiooniga, peab Ostja selle märkima saadetise üleandmise/vastuvõtmise dokumendile ning Müüja või tema esindaja juuresolekul koostama vabas vormis saadetise ja/või kauba(de) kahjustuste/vastuvõtmisvigade akti. Kui Ostja neid toiminguid ei teosta, vabaneb Müüja vastutusest kauba kahjustumise eest, kui kahjustumise aluseks ei ole tootmisdefekt, ja kauba konfiguratsiooni erinevuste eest ainult juhul, kui neid erinevusi on võimalik tuvastada kauba välise kontrolli käigus.
  6. Kauba juhusliku kaotsimineku või kahjustumise risk läheb Ostjale üle hetkest, mil kaup on Ostjale üle antud.
  7. Kui Ostja ei tule kaubale kindlaksmääratud aja jooksul järele või ei suuda seda Ostjale üle anda ning Ostja on kauba ja selle kohaletoimetamise eest tasunud, võtavad esindajad Ostjaga ühendust kauba uue kohaletoimetamise aja ja/või viisi osas. Kui Ostja ikka ei tule kaubale järele või ei suuda seda kohale toimetada, tagastatakse kaup Müüjale, tellimus tühistatakse ja kauba eest tasutud raha tagastatakse Ostjale.

V PEATÜKK

Toote kvaliteedi garantii

  1. Babybaby.lt veebilehel müüdavate toodete omadused on välja toodud iga toote tootekirjelduses.
  2. Müüja poolt ostmiseks pakutav kaup on sobiva kvaliteediga, st kauba omadused vastavad kauba kirjeldusele. Kaup vastab tarbija ostu-müügilepingule, kui:
  • toode vastab Müüja esitatud kirjeldusele ja sellel on samad omadused kui tootel, mille Müüja esitas näidisena või mudelina Babybaby.lt-s reklaamides;
  • toode sobib otstarbeks, milleks selliseid tooteid tavaliselt kasutatakse;
  • toode vastab kvaliteedinäitajatele, mis on tavaliselt iseloomulikud sama tüüpi toodetele ja mida Ostja võib mõistlikult oodata, lähtudes toote olemusest ja toote tootja, tema esindaja või müüja avalikult avaldatud avaldustest, sealhulgas toodete reklaamist ja märgistusest, toote eriomaduste kohta.
3. Müüja ei vastuta selle eest, et Babybaby.lt veebilehel saadaolevate kaupade suurus, kuju, värvus või muud parameetrid ei pruugi Ostja poolt kasutatava kuvari omaduste või muude Müüja kontrolli alt väljuvate tehniliste põhjuste tõttu vastata kauba tegelikule suurusele, kujule, värvile või muudele parameetritele. Ostjal on soovitatav lugeda tootekirjeldust.
4. Müüja annab kõikidele kaubaliikidele 2-aastase kvaliteedigarantii.
5. Garantii hakkab kehtima kauba kättetoimetamise kuupäevast.
6. Garantii ei kehti:
  • Tootja garantii ei kehti loomuliku kulumise tõttu tekkinud osadele.
  • Garantii ei kehti, kui toote puudused on tekkinud Ostja süül – on rikutud toote hoiustamise või kasutamise reegleid.
7. Müüjal on õigus keelduda garantii kohaldamisest, kui seadme kasutusjuhendit rikutakse.
8. Kui müüja asendab eseme või selle komponendi kehtestatud garantiiaja jooksul, kehtib uuele esemele või komponendile jätkuv garantiiaeg.
9. Garantiikohustused lõpevad järgmistel juhtudel:
  • Loodusõnnetuste (välk, üleujutus, maavärin, tulekahju), ebaõigete töötingimuste või kasutaja tahtluse või hooletuse tagajärjel tekkinud rikete korral;
  • Ebaseaduslike või sobimatute pingeallikate või elektrivõrgu häirete tõttu tekkinud rikete korral;
  • Seadmesse sattunud võõrkehade, liiva, vedeliku (korrosioon, oksüdeerumine), toidu, putukate jms põhjustatud kahjustused, mis on tekkinud seadme kasutusjuhendis sätestatud reeglite mittejärgimise tõttu;
  • Kahjustused, mis tekivad pärast ostmist seadme maha kukkumise, löögi või kliendi poolt transportimise tõttu;
  • Rikked parandas töötaja/isik, keda tootja ei ole volitanud.
  • Seadet kahjustati või lammutati tahtlikult;
  • Kui rike tekkis tootja poolt soovitamata tarvikute või lisatarvikute kasutamise tõttu;
  • Seadet kasutati kasutusjuhendit järgimata.
  • Seade tarnitakse mittetäielikuna, määrdunud, märjana või mehaaniliste kahjustustega.
10. Garantiiteenuse reeglid:
  • Ostja esitab garantiiteenuse taotluse e-posti teel aadressile info@babybaby.lt, märkides ära seadme rikke olemuse ja esitades ostudokumendi (tellimuse koopia);
  • Seade tuleb tarnida pakendis, mis tagab ohutu transpordi. Kui seade tarnitakse ilma pakendita, ei vastuta Müüja transpordi ajal seadmele tekitatud mehaaniliste kahjustuste eest;
  • Kui riket ei kinnitata või (ja) rikete korral, mis ei kuulu garantiikohustuste ja tasuta teeninduse alla, tasub klient kõik kauba teeninduskeskusesse transportimise, rikke kindlakstegemise ja parandamisega seotud kulud omal kulul;
  • Garantiiaja jooksul parandatakse tootja süül tekkinud defektid 1-5 tööpäeva jooksul alates seadme üleandmise kuupäevast;
  • Seade vahetatakse välja või raha tagastatakse, kui garantiiaja jooksul töötamise ajal tekkinud rikkeid ei ole võimalik kõrvaldada;
  • Toote kättesaamisel on vaja kontrollida, kas tagastatakse kogu remondiks saadetud seadme komplekt. Hilisemaid komplekti osas pretensioone ei aktsepteerita.
11. Seadmete töötingimused:
  • Suhteline õhuniiskus kuni 95%, atmosfäärirõhk 85 kPa kuni 108 kPa;
  • Vibratsiooni mõjud: sagedus (10–55) Hz, kiirendus kuni 10 m/s (1 g);
  • Ruumis ei tohi olla kahjulikke aineid, mis põhjustavad korrosiooni ega tolmu;
  • Nullkraadise transportimise ajal tuleb seadet enne sisselülitamist vähemalt 6 tundi tavalistes kliimatingimustes lahti pakkida.
  • Pärast seadme viimist kõrgema ümbritseva õhu temperatuuriga ruumist madalama ümbritseva õhu temperatuuriga ruumi (ja vastupidi) ei tohi seade olla toiteallikaga ühendatud vähemalt 3-5 tundi;
  • Kõik seadmed peavad olema maandatud, elektrivõrk peab olema tehniliselt korras, toitepinge on 220V (±10%), sagedus on 50Hz. Pingekõikumiste korral on vaja kasutada pingefiltreid või stabilisaatoreid.
  • temperatuur (10,2) °C-st kuni (35,2) °C-ni;
  • suhteline õhuniiskus – kuni (93,3)% temperatuuril (25,2) ºC.
  • vibratsiooniefektid: sagedus (10–55) Hz, kiirendus kuni 10 m/s (1 g).
  • atmosfäärirõhk (84,3) kPa-lt (107,3) kPa-le.

KUUES PEATÜKK

Ostu-müügilepingust taganemine

  1. Ostjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda 14 (neljateistkümne) päeva jooksul põhjust avaldamata, teatades sellest Müüjale.
  2. Ostja teavitab Müüjat ostu-müügilepingust taganemisest e-posti teel aadressile info@babybaby.lt. Müüjalt taganemise järel täidab Ostja e-vormi ja saadab kauba Müüjale.
  3. Ostu-müügilepingust taganemisõiguse teostamiseks ettenähtud 14 (neljateistkümne) päeva pikkust tähtaega arvestatakse järgmiselt: a. ostu-müügilepingu sõlmimisel - päevast, mil Ostja või tema näidatud isik, välja arvatud vedaja, saab tellitud kauba kätte; b. kui Ostja tellis ühe tellimusega mitu kaupa ja kaubad tarnitakse eraldi, - päevast, mil Ostja või tema näidatud isik, välja arvatud vedaja, saab kätte viimase kauba; c. kui kaup tarnitakse erinevates partiides või osades, - päevast, mil Ostja või tema näidatud isik, välja arvatud vedaja, saab kätte viimase partii või osa; d. kui leping sõlmitakse kauba regulaarseks tarnimiseks kindlaksmääratud aja jooksul, - päevast, mil Ostja või tema näidatud isik, välja arvatud vedaja, saab kätte esimese kauba.

VII PEATÜKK

Tagastamise ja vahetamise kord

  1. Ostjal on õigus ostetud kaup asendada sarnase kaubaga, millel on erinevad mõõtmed, kuju, värv, mudel või komplektsus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise kuupäevast. Kui kauba asendamisel tekib hinnavahe, võib Ostja Müüjaga arveldada ümberarvutatud hindade alusel. Ostja teade soovist kasutada käesolevas eeskirja punktis sätestatud õigust nimetatud tagastatava kaubaga tuleb saata e-posti teel aadressile info@babybaby.lt.
  2. Kui Ostjale ei meeldi ostetud kauba kuju, suurus, värv, mudel või komplektsus, vahetatakse ja tagastatakse kaup vastavalt Leedu Vabariigi Valitsuse 22. juuli 2014. aasta otsusega nr 738 kinnitatud jaekaubanduse eeskirjale.
  3. Kauba kättesaamisel kohustub Müüja selle asendama sama kaubaga, mis on Ostja poolt määratud kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsusega. Kui Müüjal ei ole sobivat asendamiseks sobivat toodet, tagastab ta Ostjale toote eest makstud raha. Raha tagastatakse Ostjale 2 (kahe) tööpäeva jooksul pärast seda, kui Müüja sai Ostjalt teate soovi kohta seda õigust kasutada, ning kui Ostja ei tagasta Toodet Müüjale, arvestatakse käesolevas punktis sätestatud tähtaega Toote Müüjale tagastamise kuupäevast.
  4. Kauba tagastamisel vastutab ostja selle sujuva ja ohutu jõudmise eest müüjani.
  5. Käesolevate reeglite kinnitamisega nõustub Ostja, et raha tagastatakse Ostja pangakontole, välja arvatud juhul, kui Ostja ja Müüja lepivad kokku teisiti.

VIII PEATÜKK

Ebapiisava kvaliteediga kauba vahetamise ja tagastamise reeglid

  1. Müüdud kauba puudused kõrvaldatakse, ebakvaliteetne kaup asendatakse või tagastatakse eeskirjades kehtestatud korras ja võttes arvesse Leedu Vabariigi õigusaktide nõudeid.
  2. Kui selgub, et toode on garantiiaja jooksul tootja süül parandamatult rikki läinud (defektne toode), asendatakse defektne toode teise sama tüüpi tootega ja kui see pole võimalik, tagastatakse toote eest makstud raha.
  3. Kui toode on garantiiaja jooksul tootja süül defektne (defektne toode), kuid seda on võimalik parandada, kõrvaldatakse sellisel juhul eseme puudused tasuta. Garantiiteenuse käigus kõrvaldatakse tootja süül tekkinud defektid järgmiste tähtaegade jooksul: 1–10 tööpäeva jooksul alates toote üleandmisest garantiiteenust teostavale teenindusele. Kõigil juhtudel on eesmärk teostada garantiiteenus võimalikult lühikese aja jooksul. Remonditud ja/või asendatud toodete garantiiaeg arvestatakse toote esmase üleandmise kuupäevast.
  4. Kõik toote garantiikeskusesse transportimisega seotud kulud tasub Ostja.
  5. Juhul, kui parandusse saadetud tootel ei ole tehasedefekte või need tekkisid kasutaja ebaõige tegevuse, tootja poolt antud kokkupaneku- ja kasutusjuhiste eiramise tõttu, kannab tekkinud mehaaniliste või muude kahjustuste otsimise ja kõrvaldamise kulud ostja.
  6. Kõik ostetud esemega koos kingitud tooted tuleb tagastada samaaegselt, välja arvatud juhul, kui ostetud ese tagastatakse selle kvaliteedivigade tõttu ja sellega koos kingitud tooted oma olemuse tõttu tarbiti ära eseme ostmisest kuni eseme puuduste avastamise päevani või kui selliste kingituste säilivusaeg on lõppenud.
  7. Kauba tagastamisel peab Ostja esitama saatja aadressi ja kauba korralikult pakkima, et see saatmise ajal kahjustada ei saaks. Müüja ei tagasta raha saatmise ajal kahjustatud kauba eest. Müüja ei vastuta valesti pakendatud või vale aadressiga saadetud pakkide eest, samuti juhul, kui pakid on saatmise ajal kadunud või kahjustada saanud.
  8. Ostja võib Kauba tagastada kulleriga või posti teel. Kaup tuleb Müüjale tagastada aadressil, mis on märgitud Müüja poolt Ostjale saadetud kinnituses lepingust taganemise teate kättesaamise kohta.
  9. Raha tagastatakse Ostjale 2 (kahe) tööpäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt lepingust taganemise teate, ning kui Ostja ei tagasta Kaupa Müüjale, arvestatakse käesolevas punktis sätestatud tähtaega Kauba Müüjale tagastamise kuupäevast. Käesolevate Eeskirjade kinnitamisega nõustub Ostja, et raha tagastatakse Ostja pangakontole.

IX PEATÜKK

Vastutus

  1. Ostja vastutab Babybaby.lt kaudu tehtud toimingute eest.
  2. Registreeritud Ostja vastutab oma sisselogimisandmete säilitamise ja/või edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui Babybaby.lt pakutavaid teenuseid kasutab kolmas isik, kes on Babybaby.lt-sse sisse loginud Ostja sisselogimisandmetega, loeb Müüja seda isikut Ostjaks.
  3. Müüja on vabastatud igasugusest vastutusest juhtudel, kui kahju tekib Ostja poolt Müüja soovituste ja oma kohustuste eiramise tõttu, kuna ta ei ole tutvunud käesolevate reeglite ja isikuandmete kaitse reeglitega, kuigi talle anti selline võimalus.
  4. Kui Babybaby.lt sisaldab linke teistele kolmandate osapoolte veebisaitidele, ei garanteeri Müüja, et nendele linkidele klõpsates kuvatav teave on õige, täielik või täpne. Kolmandad osapooled vastutavad kolmandate osapoolte esitatud teabe sisu, õigsuse, täielikkuse ja täpsuse eest. Müüjal ei ole kohustust edastatud või salvestatud välist teavet kontrollida ega ebaseaduslikke tegevusi tuvastada.
  5. Müüja ei vastuta Ostja ja Müüja Partnerite vastastikuste kohustuste nõuetekohase täitmise eest, kelle kaupu või teenuseid Ostja Müüja Partnerite platvormide abil tellib.

X PEATÜKK

Lõppsätted

  1. Müüja saadab kõik teated käesolevates eeskirjades ja isikuandmete kaitse eeskirjades sätestatud korras Ostja poolt registreerimisel või kauba tellimisel määratud e-posti aadressile või SMS-i teel Ostja poolt määratud telefoninumbrile.
  2. Ostja saadab kõik sõnumid ja küsimused Müüjale Babybaby.lt jaotises „Kontaktid“ täpsustatud sidevahendite kaudu.
  3. Kõik käesolevate eeskirjade rakendamisest tulenevad lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta 20 (kahekümne) kalendripäeva jooksul, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.
  4. Juhul, kui Ostja ei nõustu Müüja vastusega Ostja kirjalikule pretensioonile, võib Ostja (füüsiline isik, tarbija) esitada oma taotluse/kaebuse Babybaby.lt-st ostetud kauba kohta Riiklikule Tarbijaõiguste Kaitseteenistusele (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks: (85) 279 1466), veebisaidil www.vvtat.lt (samuti Riikliku Tarbijaõiguste Kaitseteenistuse territoriaalsetele osakondadele maakondades) - või täita taotlusvormi ODR-platvormil https://ec.europa.eu/odr/.