GARANTII HOOLDUS JA TAGASTAMINE

Müügijärgne teenindus

Kõikidel babybaby.lt müüdavatel toodetel on 2-aastane garantii. Selle perioodi jooksul toote puuduste ilmnemisel või häirete ilmnemisel tootja süül teeme kõik endast oleneva, et tagada puuduste kiire ja sujuv kõrvaldamine ning puuduste kõrvaldamise võimaluse puudumisel asendage toode uuega.

Tagamaks Teile võimaluse ostetud toodet võimalikult kiiresti probleemideta uuesti kasutada, rakendame lihtsustatud ja kiirendatud garantiiteenindusprotseduuri - probleemide ilmnemisel tuleks ühendust võtta mugaval viisil - telefonil 860314313 või e-posti teel info@babybaby.lt. Toote rikke või defekti ilmnemisel ei pea te garantiitalonge väljastama – piisab maksekorralduse koopia olemasolust.

Iga Babybaby.lt müüdava toote põhiomadused on üldjuhul ära toodud iga toote juures olevas tootekirjelduses.

Garantiiteenuse osutamise käigus kõrvaldatakse tootja süül tekkinud rikked esimesel võimalusel ja üldjuhul ei kesta kauem kui nädal, kuid objektiivsete põhjuste korral parandatakse need järgmiste tähtaegade jooksul: kuni 21. päeva jooksul alates toote üleandmisest garantiiteenindusse või 45 päeva jooksul, kui osa on remondiks vajalik, tuleb tarnida välismaalt. Kõikidel juhtudel, nagu mainitud, on eesmärgiks teostada garantiiteenus võimalikult lühikese aja jooksul.

Müüja poolt antav kvaliteedigarantii ei piira ega piira tarbija õigusi, mis on neile õigusaktidega kehtestatud pärast ebasobiva kvaliteediga toote või teenuse ostmist.

Juriidilistele isikutele kehtib/ei kehti garantiiaeg vastavalt tootjate poolt kehtestatud garantiitähtaegadele.

Garantii ei kehti:

  • kaupadele, millel on mehaanilised kahjustused;
  • kaupade puhul, millel on hävimisjäljed;
  • kaupadele, mida ei kasutatud sihtotstarbeliselt;
  • kaupadele, mille rikked tekkisid ostja süül;
  • kaupade puhul, mis on remonditud volitamata tootja teeninduses;
  • kui rike ilmneb keskkonnategurite (torm, vihm jne), vääramatu jõu (tulekahju, üleujutus) või juhuslike välistegurite (pinge tõus jne) tõttu;
  • kui rikke põhjuseks on seadme sisemusse sattunud vedelikud, esemed vms;
  • kui toote kasutamisel ei järgitud toote kasutusjuhendis toodud seadme hoolduse nõudeid;
  • kui talitlushäired on põhjustatud mõne teise tootja sobimatute tarvikute kasutamisest;
  • kuluvate osade jaoks (juhtmed, pistikud, akud, kronsteinid jne).
  • taotleja ei saa kinnitada kauba ostmist (piisab maksekorralduse koopiast).

Kui selgub, et toode on garantiiaja jooksul tootja süül korvamatult kahjustatud (ebakvaliteetne toode), asendatakse defektne toode teise samalaadse tootega ja kui see pole võimalik, siis raha. toote eest tasutud tagastatakse. Kui toode on garantiiaja jooksul tootja süül kahjustatud (ebakvaliteetne toode), kuid seda on võimalik parandada, siis sel juhul kõrvaldatakse toote puudused tasuta.

Juhime tähelepanu, et parandatud ja/või vahetatud kauba puhul arvestatakse garantiiaega kauba esialgse tarne päevast ning kõik kauba transpordiga seotud kulud garantiikeskusesse ja tagasi tasub ostja. Juhul, kui remonti tarnitud tootel ei esine tehasevigu või need on põhjustatud kasutaja ebaõigest tegevusest, tootja poolt antud montaaži- ja kasutusjuhiste mittejärgimisest, kaetakse kulud mehaanilise vm. tekkinud kahjud tasub ostja. Teenindusel on õigus keelduda ülevaatusest ka juhul, kui toode on ülevaatusele antud mittekomplektselt (ilma tööks vajalike osadeta, laadijata jne), määrdunud, märg.

Lisaküsimuste korral võtke meiega ühendust ( info@babybaby.lt või tel 860314313) ja kindlasti anname kogu vajaliku info ja/või abi.

Kauba tagastamine

Kui olete otsustanud toote tagastada neljateistkümne päeva jooksul alates kohaletoimetamise päevast, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@babybaby.lt. Järgmisena rakendame Teie mugavuse huvides kauba tagastamisel lihtsustatud korda - saadame Teile e-kirja täitmiseks e-ankeedi ning ootame Teid tagastatava kauba saatma Vilniuse Omnivos PC Domus Pro postiautomaati. (saaja babybaby.lt, tel 860314313). Raha tagastatakse 1-2 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamisest (tagastatav summa arvutatakse pärast osutatava saatmisteenuse tegelike kulude lahutamist).

Tagastatav kaup peab vastama järgmistele nõuetele:

  • tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, korralikus pakendis, sellises, nagu selle müüjalt saite;
  • toode peab olema ostja poolt kahjustamata;
  • toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust (puhtad, kahjustamata sildid, rebimata kaitsekiled ja muud originaalpakendile iseloomulikud lisad);
  • tagastatava toote pakend peab olema muutmata kujul, nagu see ostjale üle anti;
  • toote tagastamisel on vajalik esitada selle ostudokument, garantiikaart (kui see väljastati);
  • tagastatav kaup peab olema turvaliselt pakitud, soovitav on see pakkida samasse pakendisse, kuhu müüjalt saite.

Toote tagastamisel vastutab ostja selle sujuva ja ohutu jõudmise eest müüjani.

Juhime tähelepanu, et kvaliteetset toodet ei ole võimalik tagastada neljateistkümne päeva jooksul alates toote kohaletoimetamise päevast, välja arvatud jaemüügireeglite punkt 17: beebiriided, laste ja täiskasvanute aluspesu, voodipesu, korsetid, mänguasjad ja muud nimetatud kaubad. .

Kinkekupongi eest raha ei tagastata, välja arvatud juhul, kui Kinkekupongi ostnud Ostja ütleb lepingu üles (s.t tagastab ostetud ja kasutamata kinkekupongi) 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Kinkekupongi ostmise päevast ja esitab avalduse. makstud hinna tagastamiseks.

Lisaküsimuste korral võtke meiega sobival viisil ühendust ( info@babybaby.lt või tel +37060314313) ja kindlasti anname kogu vajaliku info ja/või abi.

Lisaks märgime, et kaupade tagastamist ja ümbervahetamist reguleerivad Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku artiklid 6.22810 ja 6.22811 ning vaidlusi lahendab kohtuväliselt riiklik tarbijaõiguste kaitse talitus, mille peakontor asub aadressil Vilniaus t. . 25, LT-01402 Vilnius, e-post veebisait - www.vvtat.lt.