Eelistame alati otsesuhtlust, seega kui teil on toodete kohta küsimusi, soovite konsulteerida, konsulteerida või selgitada mingeid probleeme, kutsume teid meiega ühendust võtma telefonil +37060314313 või e-posti teel info@babybaby.lt.
Küsimus: Kuhu saab kaupa toimetada?
Vastus: Kaupu tarnitakse üle kogu Leedu ja teiste riikide. Tarnehind sõltub teie valitud tarneviisist.
Küsimus: Kui kaua kauba kohaletoimetamine aega võtab?
Vastus: Saadame kauba teele 1 tööpäeva jooksul. Samuti saate oma tellimuse Vilniuses kätte samal tööpäeval, kui tellimuse esitate. Lisateabe saamiseks või kiirema kohaletoimetamise kohta päringute tegemiseks saatke e-kiri aadressile info@babybaby.lt või helistage numbril +37060314313.
Küsimus: Kas ma saan kaubale ise järele tulla? #järeletulek
Vastus: jah. Vilniuses saate kauba kätte samal tööpäeval – kui esitate tellimuse enne kella 16.00 ja valite samal päeval kättesaamise, saate tellimuse kätte samal tööpäeval pärast kella 18.00 Vilniuse VC Evolution Omniva pakiautomaadist ( Ukmergės g. 223, Vilnius, 77782 Vilniuse linn). Teie mugavuse järgi.
Küsimus: Kas on võimalik maksta kauba eest ühele inimesele ja lasta see teisele kohale toimetada?
Vastus: Jah. Sellisel juhul palun määrake saaja aadress, mis erineb maksja aadressist.
Küsimus: Kas teie toodetel on garantii? Kuhu ma saan teiega ühendust võtta, kui toode on kahjustatud?
Vastus: Kõigile Babybaby.lt-s müüdavatele toodetele, ilma eranditeta, kehtivad kõik Leedu Vabariigi õigusaktidega sätestatud garantiid. Kõikidele toodetele kehtib 2-aastane garantii. Lisateavet selle kohta leiate jaotisest „Garantii”.
Kõikidele babybaby.lt veebilehel müüdavatele toodetele kehtib 2-aastane garantii. Selle aja jooksul, kui toote defektid või rikked ilmnevad tootja süül, teeme kõik endast oleneva, et tagada defektide kiire ja sujuv kõrvaldamine ning kui riket ei ole võimalik kõrvaldada, asendame toote uuega.
Selleks, et saaksite ostetud toodet võimalikult kiiresti probleemideta uuesti kasutada, rakendame lihtsustatud ja kiirendatud garantiiteeninduse protseduuri – probleemide korral peaksite meiega ühendust võtma teile sobival viisil – telefonil +37060314313 või e-posti teel info@babybaby.lt. Probleemi ilmnemisel või defekti avastamisel ei ole vaja garantiitalonge esitada – piisab maksekorralduse koopia olemasolust.
Küsimus: Kui kaua võtab keskmiselt aega ühe eseme parandamine?
Vastus: Remondi kestus sõltub tootest ja tootja garantiikeskuse kättesaadavusest. Tavaliselt võtab see aega 2-3 tööpäeva alates toote kättesaamisest.
Küsimus: Kui toode ei sobi, kas ma saan selle tagastada? Kui kaua võtab aega raha tagastamine pärast toote tagastamist?
Vastus: Kõik ostetud, kasutamata kaubad saab tagastada. Kui olete otsustanud kauba tagastada neljateistkümne päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise kuupäevast, palume teil meiega ühendust võtta e-posti teel aadressil info@babybaby.lt. Lisaks rakendame teie mugavuse huvides kauba tagastamiseks lihtsustatud protseduuri – saadame teile e-posti teel täitmiseks e-vormi ja ootame, kuni saadate meile tagastatava kauba Vilniuse Omniva VC EVOLUTION pakiautomaati (paki saaja babybaby.lt, tel. +370 60314313). Kanname tasutud raha teile üle 1-2 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamise kuupäevast.